Cum devii o bonă responsabilă, cu Empria

Copiii… pe cât pot fi de inocenți și iubibili, pe atât se pot transforma în niște mici teroriști fără seamăn! Nu mă înțelegeți greșit; iubesc copii și-mi place să-i am prin preajmă, chiar dacă nu sunt ai mei. (pentru ca da, momentan încă mă pot numi un adult fără urmași) Cu fețele lor bucălate, ochii mari și zâmbetul câș, mă cuceresc de la prima vedere și chiar cred că sunt îngeri coborâți pe pământ, pentru a ne responsabiliza. Dar totodată, din momentul în care știu deja să meargă și încep să mișune de colo colo, se pot transforma în mici drgușori tasmanieni!

Știu că printre cititori mei, se regăsesc și părinți care cunosc sentimentul! Energia unui toddler până în 5 ani e supersonică!!! Cu greu îi faci față, când se învârte ca un titirez prin casă. De asta mamele merită un premiu’ Nobel, doar pentru că sunt mame! Iar unele bone, premiul întâi cu cororniță și titlu onorific de Supernenny! Când vine vorba de propriul tău copil, poate mai știi cum să-l abordezi, dar în cazul copiilor altora, acolo situația se complică!

Faptul că e extra-mega energic n-ar fi o problemă, până în momentul în care îl vezi tot julit și plin de vânătăi. Că ba se pocnește de colțurile mesei, ba dă cu capu’ de ușa dulapului, ba-și prinde un deget, două, trei în primul sertar sau cade ca mormolocul din pat. Exemplele pot continua, iar consecințele pot fi extrem de grave, mai ales când micuțul nu-i al tău!

Toddler gingaș ; sursa pozei: AdobeStock

Un Supernenny la ananghie …

Într-un astfel de bucluc, a intrat unul dintre cei mai buni prieteni ai mei, angajându-se ca bonă. Băiat modest, dar sigur pe el, tipul si-a luat viața în piept încă de la majorat și a plecat în lumea largă, în căutarea jobului ideal. Pașii l-au dus prin țări străine și pentru câțiva ani a lucrat în Anglia, apoi a revenit în țară, de unde a plecat iar în Belgia. Dar soarta i-a cam dat-o peste nas, astfel că ajuns în Belgia, patronul restaurantului la care trebuia să fie ospătar a închis cârciuma, pe motiv că renovează și băiatul meu a fost nevoit să-și caute alt loc de muncă.

Și nu zic, a găsit, doar că a ajuns să fie bonă pentru 3 copii alintați ai unei familii de avocați. Totul a decurs ok în prima săptămână, până s-au acomodat unii cu alții și părinții au mai fost pe acasă. Însă, odată ce a intrat în pâine, iar șefii l-au lăsat singur cu micuții pe cap, pe băiat l-a apucat panica.

Uite așa mă sună disperat, într-o seară și-mi zice:

-Oana, ajută-mă că-mi ies peri albi aici!!!

-Dar ce-ai dom’le, ce ești disperat așa ? zic.

-Sunt că mai nou, am ajuns din ospătar Supernenny!!

-Super ce?! moment în care mă bufnește râsul, trecându-mi prin cap imaginea cu Vin Diesel din filmul The Pacifier. Prietenul meu și așa este un tip solid, cu vreo doi ani de sală la activ. De aici și asemănarea cu personajul în cauză. :))

Tipul de care vă povestec, în imaginația mea :)) ; sursa gif: google.com

-Sunt bonă mai, nu mai râde!!! Și am pe cap trei copii simpatici, dar extra energici. Hai fetița cea mare este mai înțelegătoare, dar gemenii sunt ca doi titirezi permanent. Aleargă, se joacă și-mi pun casa în cap, la nici juma’ de oră, după ce pleacă sefii. Iar cel mai rău e că se tot lovesc și după oracăie de nu-i mai împac. Ce fac Oana cu ei?!?!

-Ai grijă de ei, ce pot să zic! Nu ți-ai imaginat că așa va fi, doar sunt copii! Sau ai putea să-i împachetezi cu totul în bubble wrap, așa sigur nu se mai rănesc?!

-Ha ha, ce amuzantă ești! Nu mă ajuți deloc așa?! Mă gândeam să caut ceva prin care să fac casa mai sigură pentru ei …ceva de pus la colțurile meselor, opritori pentru sertare sau chiar un fel de țarc pentru pat, ca să nu se mai rostogolească din el. Dar aici nu găsesc deloc; n-ai putea să-mi cauți tu în țară?!

-Hmm… caut nu zic nu. Mă uit pe net și te anunt dacă găsesc, unde și cât costă.

-Perfect, rămân dator!! Please, save me, că altfel rămân și fără jobul astă…și așa ieri m-au certat șefii și mi-au dat ultimatum…și nu-mi permit să rămân homeless iar.

-Ok, ok …stai calm . Găsesc eu o soluție și te sun!

Cu Empria am rezolvat probelma!

Câteva ore mai târziu, după zeci de conversații citite pe grupurile de mămici, am găsit și soluția: Empria. Magazinul online empria.ro este locul unde grija pentru cei dragi și siguranța celor mici sunt tratate cu cel mai mare interes. Iar toate produsele de pe site sunt special concepute pentru a asigura protecție copiilor mult prea năzdrăvani.

Echipa Empria ; Sursa: Empria

Am găsit la ei mai multe kituri de siguranță pentru copii, prin care poți ascunde prizele sau poți rotunji colțurile mobilierului și le-am trecut pe listă. După alte zeci de minute petrecute pe site, citind fiecare descrierea a produselor, i-am făcut amicului meu și un plan de execuție.

Pentru a pune la punct livingul șefilor, îi trebuie neapărat kitul cu protecții pentru colțurile mobilei, dar și câteva siguranțe pentru sertare. Având în vedere că, după plecarea părinților, copii își petrec majoritatea timpului în zona de living, iar pe peretele central, există o bibliotecă imensă cu cărți, plus alte enșpe dulapuri și sertare, sigur vor fi deacord cu micile modificări.

Sursa pozelor + text : empria.ro ; edit: Canva

În plus, pentru a elimina și riscul de îmbolnăvire, atunci când sunt nădușiți, îi voi sugera prietenului meu să ia un deflector de aer conditionat. Acesta va redirecționa fluxul de aer rece, astfel încât pe micuți să nu-i tragă curentul. Se poate monta rapid, fără găuri, șurubelnițe sau adeziv și are un design placut ochiului.

Sursa pozelor + text : empria.ro ; edit: Canva

Trecând la dormitor, țin bine minte cum bona mea cu mușchi mi-a zis că are nevoie de un țarc pentru pat, care să-i împiedice pe cei doi pici să se rostogolească. Evrika!! Am găsit și asta pe site, sub denumirea protecție laterală pentru pat. Mai mici, mai mari, pentru pătuțuri de copii sau chiar pentru paturi de adulți, varietatea produselor este semnificativă! Chiar ai de unde alege și încă o necunoscută a probelemei a fost rezolvată!

Sursa pozelor + text : empria.ro ; edit: Canva

Cu temele făcute, mi-am telefonat amicul, iar după prezentarea soluțiilor am primit și misiunea de a comanda toate cele necesare. Simt că m-am transformat în agent de vânzări pentru empria.ro, dar ce nu fac eu să-mi ajut cel mai bun prieten!!

Ba mai mult, dacă tot mi-a ieșit în cale, voi adăuga în coș și căști antifonice, pe care am de gând să le folosesc chiar eu! De vreo lună au reînceput lucrările la mine pe stradă, iar tot zgomotul de picamere și bulldozere turate la maxim, m-au înnebunit. Lucrul de acasă, în asemenea condiții zgomotoase, este imposibil! Trebuie să iau măsuri, de urgență!!

Sursa pozelor + text : empria.ro ; edit: Canva

Empria poate fi și salvarea ta!

Fie că ești tânăr părinte, urmează să ai copii sau pur și simplu vrei să-ți adaptezi locuința pentru nepoți, Empria îți vine și ție în ajutor! La ei găsești soluții indiferent de problemă și te poți folosi de produsele lor în cele mai inedite scopuri. Spre exemplu, protecția laterală de pat XXL, poate fi folosită pentru un pat de până la 197 cm, așa că se poate monta și pentru a asigura siguranța unei persoane imobilizate. Țin minte că bunica folosea multe perne în jurul patului bunicului, care în urma unui accident paralizase. Acum, dacă mă gândesc, o astfel de protecție i-ar fi fost tare folositoare.

Vă las mai jos o prezentare a celor de la Empria, din cadrul târgului Baby Boom și vă îndem să le frunzăriți site-ul și chiar să vă abonați la newsletter, pentru a primi Ghidul părintelui pentru protecția copilului în casă. Totul se află la un click distanță!

Sursa : canal de YouTube Empria

Acest articol a fost scris pentru SpringSuperBlog 2023.

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.