Empties #3

Noiembrie m-a prins într-o stare destul de melancolică și din acest motiv n-am avut prea multă înspirație blogăristică zilele acestea . Dar, cu toate acestea, m-am pus pe treabă și am purces la scrierea unui nou articol cu și despre produse terminate. Știu că vă ajută astfel de articole, când vreți să aflați despre noi produse și nu știți dacă vi s-ar potrivi sau nu. Iar de la ultimul articol din categoria Empties, au trecut aproape patru luni, așa că era deja timpul să scriu unul nou, cutiuța mea cu produse terminate fiind deja plină ochi.

Am terminat destul de multe produse, atât de îngrijire cât și de make-up. Pe unele le-am folosit până la refuz , pe altele le arunc fiind deja expirate, dar ce și cum mi s-a părut, aflați în cele ce urmează! Așa că, luați-vă un ceai, o cafea ori orice altceva bun de ronțăit și vă urez spor la citit!

e3.4

În primul rând, zic să începem cu produsele pentru păr! Șamponul și balsamul TRESemmé chiar dacă sunt special create pentru părul vopsit, eu nu m-am sfiit să le folosesc. După cum știți deja (ori dacă nu știți, aflați acum) culoarea părului meu este una naturală; cu toate astea am folosit aceste două produse și nu mi-au făcut nici un rău. Șamponul curăță super bine iar balsamul lasă părul moale și mătăsos. Dacă protejează culoare părului vopsit și prelungeste durate dintre vopsiri, nu știu, dar vă sugerez să le încercați, par destul de bune. Iar șamponul Nivea 2in1 Express îmi place de asemenea! Curăță bine și cică ar fi potrivit pentru orice tip de păr!

e3.2

Gelul de duș Elmiplant Exotic Elixir mi-a plăcut mult pentru mirosul plăcut de rodie și textura cremoasă, în schimb cel de la Avon Senses mi s-a părut nehidratant. Pentru vară este ok, dar acum în sezonul rece prefer ceva mai hidratant; în plus nu făcea nici cine știe ce spumă. Mirosul era draguț,fresh! Crema de corp Boutique de la Grace Cole England a fost destul de bună, dar la fel nu foarte hidratantă. Avea o textură ceva mai lichidă, dar intra destul de greu în piele, iar asta mă irita destul de mult, mai ales când voiam să mă îmbrac repede. Am terminat-o greu din acest motiv (dar și datorită cantității imense) și nu cred că o voi recumpara. Ce-i drept mirosea bine, a frăguțe!

e3.1

În ceea ce privește produsele de curațare pentru față, am terminat aceste trei ape micelare. Despre cea de la Nivea nu are rost să vă mai spun că îmi place; i-am facut și un review aici.  Cea de la Elmiplant SkinMoisture demachiază la fel de bine tenul , dar la rimel nu prea face față. În schimb sora mai mică, XpressEffect se descurcă bine și la ochi. Sunt bune toate, mie mi-au plăcut! Iar spuma de curațare a feței de la Balea este foarte delicată cu fața, curață bine și are un miros tare plăcut a miere și avocado. Nu mi-a iritat deloc tenul și îmi place că e foarte ușor de folosit. Recomand să încercați astfel de produse de curațare, sunt mult mai practice față de geluri.

e3.3

Am terminat și câteva produse cu spf. Crema Ivatherm Sunlight 50+ am folosit-o pe tot parcursul verii pentru corp, în special cât timp am fost la mare și făceam plajă. Deși se poate folosi și pe față , mie mi se pare prea grasă pentru față. Pentru față, în schimb mi-a plăcut cea de la Avène. Având și pigment în compoziție, uniformizează tenul dar îl și protejează de soare. Amândouă au spf 50+, deci numai bune pentru vară. Spray-ul de la Gerovital Sun are spf 10, tocmai de asta m-am și ferit să-l folosesc prea des. Este ok, intră repede în piele, deși este uleios, dar mi-ar fi fost mult mai folositor dacă avea un spf mai mare. Așa, l-am cam ocolit și apoi a expirat, deci la gunoi cu el! Perlele pentru bronzare de la Avon, sunt preferatele mele pe timp de vară. Din păcate și acestea au expirat, așa că le-am înlocuit cu altele noi.

e3.5

Crema pentru cărcâie Foot Care de la Titania este o cremă foarte bogată și hidratantă. Am folosit-o atât pentru călcâie, dar și pe mâini când le aveam mult prea uscate. Are un miros mentolat care îmi place. Untul de corp de la Bottega Verde l-am terminat de foarte mult timp și mi-a plăcut enorm. Este o cremă cu adevărat hidratantă, bogată, untoasă, are unt de shea și un miros super frumos. Am mai păstrat ambalajul pentru că am pus crema de la Grace Cole în el. 😀 Cu crema de corp de la Ortigia am avut o relatie de love-hate. La început am detestat-o datorită mirosului. Ulterior a început să-mi placă mirosul și am folosit-o până la capăt. Intra super repede în piele, nu hidrata cine știe ce, dar era plăcută vara. Deodorantul Dove e singurul deodorant spray ce nu-mi irită gâtul și nu mă face să tușesc imediat ce-l inhalez. Așa că l-am folosit în paralel cu cele de tip roll-on sau stick pe care nu le-am terminat încă. Oferă protecție bună și este blând cu pielea, chiar și după epilare. Și tot de la Dove prefer săpunurile solide, pentru că sunt mult mai hidratante și delicate cu mâinile mele.

e3.6

Benzile depilatoare de la Farmec sunt destul de bune și eficiente. Mi-au plăcut! Samponul uscat Batiste este preferatul meu, știți cât de mult îmi place mai ales că v-am vorbit despre el și aici. Tester-ele de fond de ten Farmec Mat Touch le-am primit și am folosit doar nuanța mai deschisă. Cealaltă a expirat. Fondul de ten însă nu prea îmi place , este foarte greoi pe ten, are acoperire super mare, este mat și  cred eu, mai potrivit pentru un ten gras/cu probleme. Pe tenul meu se strnge în liniile fine și se așează relativ dubios. Nu o să-l iau. Balsamul de buze de la Faunus Plant este un balsam natural și bun, dar nu am apucat să-l termin pentru că a expirat. Iar cel de la Flormar l-am folosit aproape tot, mi-a plăcut pentru că era colorat, dadea o nuanță frumoasă buzelor și avea aromă de pepene. Mini crema de mâini Tracto Pon a fost perfectă de ținut în geantă, dar s-a terminat repede.

e3.7

Cele trei dizolvante pentru ojă au fost foarte bune, iar cel de la 4Pro Nail Tech l-am folosit și pentru ojă semi. Dintre oje mi-a plăcut mai mult cea de la Essence și tratamentul Orkide, dar s-au uscat deja. Mostra de șampon Revlon am găsit-o rătăcită și nu am mai folosit-o fiind expirată.

e3.8

Am terminat multe dichete demachiante de la Carrefour, Bevola, Cien,Today. Dintre toate cele mai bune, eficiente și pe stilul meu cunt cele mari de la Carrefour , Cien sau Bevola. Am mai vorbit de ele și în empties-ul trecut, deci nu mai insist. Mostra de gel de duș Aoliv n-am testat-o și a expirat deja. La fel si servețelul autobronzant Douglas. Nu sunt eu cu autobonzantele, deci zic pass. În schimb cubul efervescent Douglas Home Spa  a fost interesant, mi-a facut apa din baie ca laptele și a fost revigorantă baia. Cele două mostre de BB All-in-One Cleanser de la Elisha Coy le-am primit când am făcut comandă la qcosmetics.ro. La fel ca și celelalte produse testate de la ei și acest cleanser îmi place mult, fiind delicat cu pielea dar foarte puternic cu machiajul. Îl dizolvă rapid și curăță eficient orice urmă de machiaj. Chiar mă tentează să-mi iau și varianta full size, dar deocamdată mai am și alte cleansere de terminat. Masca coreeană Lioele de pe makeupshop.ro a fost ok, dar mai potivită pentru un ten mixt/gras.

Și acestea au fost și produsele terminate în ultimele patru luni. Voi ce produse ați mai încercat , aveți ceva recomandări?! Ce produse v-ar plăcea să încercați din cele prezentate de mine?? Aștept sugestiile voastre mai jos în comentarii, dar și pe Facebook sau Instagram!

Până la următorul articol,

Vă pup,

Oana :*

 

 

 

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. Valeria Chertes spune:

    Sunt unele produse care și eu le folosesc.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.